Checklist aan te leveren gegevens Stichting:
Om het korte organisatie acceptatie proces soepel en snel te kunnen doorlopen hebben wij een checklist voor u gemaakt.
1 | Invoeren organisatie gegevens in uw account |
---|---|
Alle Bedrijfs- & Bankgegevens ingevuld? Zorg er voor dat al uw Bedrijfsgegevens & Bankgegevens correct en volledig zijn ingevoerd in uw account. |
|
Alle websites die u wenst te gebruiken voor de betaaldiensten ingevoerd? Iedere website die u wenst te gebruiken voor de betaaldiensten dient u in te voeren in uw account. |
|
Heeft u een Zakelijke bankrekening opgegeven? Het is een wettelijke verplichting dat u gebruik maakt van een zakelijk bankrekeningnummer. |
|
2 | Verzamel de onderstaande aan te leveren documenten |
Uittreksel Kamer van Koophandel van uw organisatie Deze mogen niet ouder zijn dan 3 maanden en moeten alle pagina’s bevatten. |
|
Geldig legitimatiebewijs maten, bestuurders en/of commissarissen Geldig identiteitsbewijs van de bestuurders en/of commissarissen die bij uw organisatie betrokken zijn. |
|
Kopie bankafschrift of bankomgeving Een recente kopie van uw bankafschrift (maximaal 1 maand oud) of een recent kopie/printscreen van de internetbankieromgeving (maximaal 1 week oud, hierbij dient de inlogdatum, bankrekening nummer en bedrijfsnaam zichtbaar te zijn). Ook kunt u via een online betaling van 1ct in uw account uw bank identificeren. |
|
Optioneel: Verzamel de onderstaande aan te leveren documenten | |
Uittreksel Kamer van Koophandel van aanverwante bedrijven
|
|
UBO verklaring & Structuurschema Indien van toepassing: De UBO (Ultimate Beneficial Owner – de uiteindelijk belanghebbende) verklaring geeft inzage in de natuurlijke persoon of personen die als begunstigde minimaal 25% belang hebben in het vermogen van de stichting, of bijzondere zeggenschap hebben over dat vermogen. Het structuurschema dient hiervan een compleet en duidelijk overzicht te geven. |
|
Geldig legitimatiebewijs van de UBO Indien van toepassing: Geldig legitimatiebewijs van iedere UBO. |
|
3 | Uploaden documenten |
De aan te leveren documenten kunt u uploaden via uw organisatie dashboard. Het formaat van de bestanden mag PDF/GIF/JPG en PNG zijn en niet meer dan 20MB groot. Tip: maak een duidelijke foto met uw telefoontoestel indien u het document niet in een bestand heeft en/of niet over een scanner beschikt. | |
4 | Organisatie acceptatieproces starten |
Zodra u uw account volledig heeft ingevuld en alle documenten heeft ge-upload klikt u op de keuringsbutton in uw account. Binnen 1 werkdag zullen wij uw gegevens verwerken. Bij tussentijdse vragen kunt u uiteraard direct contact met ons opnemen. | |
5 | Compliance organisatie proces |
Zodra u verzocht heeft om het keuringsproces te starten gaat onze afdeling Compliance uw account behandelen. Dit proces vergt maximaal 1 werkdag. Hoe dit proces gaat kunt u hier lezen. |